Na našich stránkach sú používané súbory cookies pre Vašu maximálnu spokojnosť pri prehliadaní. Odporúčame, aby ste ich akceptovali.

cancel

Ako nakupovať?

1. krok | nákupný košík

Do košíka môžete vložiť ľubovoľné množstvo produktov a kontrolovať ich množstvo a cenu. Tak okamžite vidíte, že koľko celkovo za nákup zaplatíte.

2. krok | údaje o zákazníkovi

Cieľom druhého kroku je informovať nás o tom, že kam si prajete, aby tovar bol doručený. Registrovaní užívatelia si môžu v profile uložiť viac doručovacích adries a s jediným kliknutím si zvoliť, na ktorú adresu musí objednaný tovar doraziť.

3. krok | spôsob doručenia

V tomto kroku si môžete vybrať spôsob doručenia objednaného tovaru.

  • Osobný odber - po skompletizovaní Vašej objednávky Vás budeme skontaktovať telefonicky, kedy si môžete vyzdvihnúť Váš objednaný tovar. Nájdete nás na adrese Veľký Lég 53, 930 37 Lehnice.
  • Slovenská Pošta - doručenie prebieha cez pracovné dni v čase od 09:00 do 18:00 - termín záleží od kuriéra, nevieme ho ovplyvniť. Tovar jednej objednávky môže byť rozdelený podľa veľkosti a dostupnosti do viac zásiliek.
  • Kuriérská služba - doručenie prebieha cez pracovné dni v čase od 09:00 do 18:00 - termín záleží od kuriéra, nevieme ho ovplyvniť. Pokiaľ Vám kuriérom navrhnutý termín nebude vyhovovať dohodnite si s ním náhradný termín. Tovar jednej objednávky môže byť rozdelený podľa veľkosti a dostupnosti do viac zásiliek.

4. krok | spôsob platby

Predposledným krokom je výber platby. K dispozícii sú nasledovné spôsoby:

  • Platba v hotovosti pri osobnom odbere - Za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí na našej adrese.
  • Platba v hotovosti pri doručení (dobierka) - Celkovú sumu za tovar uhradíte až pri preberaní zásielky.
  • Platba bankovým prevodom - Celkovú sumu za tovar uhradíte vopred. Tovar bude expedovaný až po prijatí platby na náš účet.

5. krok | dokončenie objednávky

Teraz už nezostalo nič iné, len prehliadnutie a potvrdenie kompletného súhrnu objednávky. Týmto okamžikom preberá náš systém Vašu objednávku.

O úspešne prevedenú objednávku Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom, v ktorom nájdete aj prihlasovacie údaje k nám do obchodu (pre prípadné zmeny v objednávke a informácie o stavu Vašej objednávky).

6. krok | zmeny v objednávke

Objednali ste si tovar o ktorý už nemáte záujem? Vybrali by ste si lepší model alebo prajete si zmeniť niečo iného vo Vašej objednávke? Kontaktujte nás telefonicky, e-mailom alebo napíšte správu k objednávke po prihlásení do obchodu.